...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

vineri, mai 01, 2009

...cand toate dor...

sunt voci care pur si simplu fac sa mi se oreasca respiratia...nu ti s-a intamplat niciodata? sa raspunzi la tel si la capatul celalalt sa-ti raspunda o voce care sa te rascoleasca pur si simplu si sa nu mai fii capabil sa legi nici doua vorbe?
...vocea ta ma calmeaza...mai ales cand imi spui povesti...

melodia de mai jos e una din melodiile mele de suflet...si cred ca ea descrie cel mai bine ce am eu azi nevoie...am nevoie de tine...



Stai langa mine si priveste-ma
Dormi langa mine si viseaza-ma.
N-are rost sa-ti amintesti ce-a fost
Fiindca tot ce-a fost a trecut.
Canta cu mine si asculta-ma
Plangi pentru mine si salveaza-ma.
Nu e greu sa crezi ca tu esti eu
Si dorinta mea e a ta.
Stinge lumina si aprinde-ma,
Rupe din tine, intregeste-ma,
Iarta-mi visarea sï trezeste-ma.

P.S. :...te iubesc copil scump...

Niciun comentariu: