...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

miercuri, aprilie 29, 2009

i'm lost




...azi nu ma simt buna de nimic...azi simt ca tot ce fac e in zadar...k oricat as incerca nimic nu-mi iese cum trebuie...simt ca ma scufund intr-o mocirla si nu am nimic de care sa ma agat...am nevoie de o gura de aer...am nevoie de o plasa de siguranta sau macar de o coarda elastica...orice numai sa fie ceva care sa ma sustina...

...azi am nevoie sa ma tii strans in brate asa cum niciodata pana acum nu am avut...

...simt ca ma daram si nu pot face nimic sa ma adun la loc...azi pur si simplu nu mai pot!!!!...

...stiu ca vreau ceva dar nu stiu ce vreau...stiu ca am nevoie dar nu stiu ce-mi trebuie...azi sunt dezorientata...azi nu stiu incotro? Tu stii? daca da ia-ma de mana si ghideaza-ma...

Niciun comentariu: