...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

vineri, aprilie 10, 2009

zile de maine...


...undeva in apartamentul asta gol se aude un ceas ticaind...asa imi dau seama ca inca imi mai bate inima...in ritmult ceasului...timpul?oare exista cu adevarat?problema e ca niciodata nu ne ajunge...ceasurile au devenit bisericile noastre de mana sau de buzunar...cum vin asa se duc...zilele de maine...mi-e frica de ele...aproape cum am ajuns sa-mi fie frica de ziua de azi...de ce?...nici eu nu stiu...:-<...

...ma simt ca si cum ceva imi scapa...mi se scurge printre degete si eu nu am puterea sa fac nimic sa opresc...sa opresc ce?daca as sti poate mi-as da seama cum se face...dar asa?...

...de unde vin? si incotro ma indrept? astea sunt intrebarile care imi guverneaza existenta de ceva vreme? INCOTRO? spre o prapastie imiensa in care daca ma arunc nu voi mai reusi sa scap? sau dimpotriva? e drumul meu spre fericire? ...i really need some help to figure this out...

...sunt dimineti in care mi-e frica sa deschid ochii si sa ma trezesc... mi-e frica pentru ca stiu ca m-am trezit in aceeasi lume,ca nimic nu s-a schimbat peste noapte...deshid ochii si tu nu esti acolo sa-mi spui "buna dimineata" si sa ma saruti... la fel de bine sunt nopti in care mi-e frica sa adorm... ma inspaimanta visele...lumea in care ma poarta... imi doresc atat de mult sa fie reale,sunt atat de dezamagita ca nu e asa incat prefer sa nu visez...

...vreau la tine in brate...era singurul lucru real de care nu-mi era teama...dimpotriva...acolo era linistea pe care am visat-o dintotdeauna...
...ma simt dezorientata...ca si cum in fata mea s-ar deschide mii de drumuri (in realitate nu-i deloc asa...dar sufletul meu asta simte)nici eu nu stiu care e drumul bun pentru mine...si daca o iau pe calea gresita? nu pot decta sa fac cale intoarsa si sa o iau de la capat nu? :-<

...uneori nici eu nu ma inteleg...azi stiu un singur lucru...nu sunt atat de puternica pe cat vreau sa par in fata celorlalti...mi-am facut un fel de baraj in jurul sufletului...o crapatura mica e deajuns ca toata structura sa se clatine,sa se darame...o mica fisura care creste fara a-mi da posibilitatea sa o repar...e ceva mai presus de puterile mele...sunt prinsa in vartej si nu pot da inapoi...ma simt de parca as fi in mijlocul unei furtuni...doar ca afara e soare si viata se naste sub ochii mei...

...astazi mi-e frica...o frica paralizanta de zilele de maine...ce-mi vor aduce oare?...ce mai conteaza...doar sa treaca mai repede zilele de azi...m-am saturat de ele...sunt toate parca trase la indigo...diminetile sunt toate fara tine...nu conteaza ce fac in timpul zilei,iar cand ajung din nou in pat tu nu esti acolo sa-mi spui o poveste si eu sa adorm in bratele tale...

...invata-ma sa adorm zambind si...iubeste-ma asa cum sunt...

Niciun comentariu: