...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

sâmbătă, aprilie 11, 2009

unii este vaci si altele este boi



azi am atatia nervi ca am injurat mai mult decat am injurat toata viata mea... te-am trimis de atatea ori la ma-ta ca sigur ai incaput inapoi...oricat ai fi tu de mare... cine insista reuseste ;) si e valabil si pentru iubitica ta... luati-va dragilor de gat si aruncati-va intr-o fantana...eu voi veni din urma sa o daram...sa fiu sigura ca nu mai ramane nimic si nu mai otraviti pe nimeni...

te crezi mare si tare?ca poti sa tai si sa spanzuri dupa bunul tau plac?...lasa baietel ca ti se taie tie craca de sub picioare ;)

Astazi, dar numai astezi imi pare rau ca nu sunt baiat!Asa ca...plm!

Niciun comentariu: