...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

vineri, mai 29, 2009

monolog (part 2)


-In sfrasit! Credeam ca nu mai vii! De ce n-ai mai trecut de atata timp pe la mine?
-Eu am mai fost... Tu ai fost cea care nu m-ai vazut!
-Poate...
-Ce e cu tine?
-Nu stiu Dorule... Dar e ceva care ma apasa... o neliniste care nu-mi da pace, ca o durere muta care uneori se transforma intr-o caldura inexplicabila...atunci simt ca zbor... acum insa ma simt pe fundul prapastiei...
-Mititico...
-De ce nu mi-ai spus de mica cat e de greu sa fii mare?
-Toate la timpul lor. Trebuia sa simti pe pielea ta cum e.
-Ca sa nu mai zic de faptul ca ai plecat!
-Dar ti-am zis ca eu n-am plecat... tu ai fost cea care a uitat pur si simplu de mine. Astazi ti-ai amintit si iata-ma. De cate ori ai nevoie de mine ai sa ma gasesti in adancul sufletului.
-Dar ce esti tu?
-Un fel de inger pazitor.
-Si de ce ti-am spus Dor?
-Cred ca din cauza unei povesti pe care ti-o citea bunica cand erai mica.
-Da... poveste aia frumoasa... Si acum lamureste-ma! Ce e ceea ce simt acum.
-Iubire.
-Iubire? Dar stiam ca iubirea nu doare.
-Pe tine nu iubirea te doare...ci dorul de El.
-Nu-mi place sa-ti spun asta dar ai dreptate. Oricum nu te-ai tinut de promisiune!!!
-Ce promisiune?
-Mi-ai promis ca vei vorbi cu timpul,si-l vei convinge sa nu mai treaca,iar eu voi ramane astfel tot timpul copil.
-Dar ai uitat ce ti-am spus? Ca daca vei crede in povesti vei avea tot timpul sufletul unui copil.
-Povesti?
-Da mititico, povesti... Cand ai citit ultima data o poveste.
-Dar povestile nu au farmec daca mi le citesc singura!
-Atunci cand ai ascultat ultima data o poveste.
-Ultima poveste mi-a spus-o El... era o poveste foarte frumoasa, cu un print si o printesa care se iubeau mult si care au trecut peste multe greutati ca sa fie impreuna.
-Dupa cum iti sclipesc ochii ti-a placut tare mult povestea.
-Nu doar povestea. Ci si felul in care mi-a spus-o... Are ceva in vocea lui care ma indeamna la visare si cand imi vorbeste ma face sa ma simt copil.
-Il iubesti mult?
-Ai spus ca esti ingerul meu. Nu ar trebui sa stii mai bine ca mine?
-Eu stiu! Dar te intreb pe tine: il iubesti mult?
-Il iubesc mai mult decat va sti el vreodata. Tu vezi in viitor nu-i asa?
-Poate.
-Cum o sa se termine toate astea?
-Asculta-ti inima... ai sa vezi ca va fi bine.
-Promiti?
-Eu nu fac promisiuni.
-Iti amintesti de batranica aia garbovita?
-Ce-i cu ea?
-Astazi am vazut una la fel. E Inaltarea Domnului, mergea la cimitir. Tot nu vreau sa ajug asa batrana si singura.
-Mititico... Lasa viata sa-si urmeze cursul... iti va placea, si nu vei fi singura.
-Poate ai dreptate. Daca tot te-ai intors nu mai pleci nu?
-Cand ai nevioe de mine cauta-ma... vei sti sigur unde sa ma gasesti!

Niciun comentariu: