...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

sâmbătă, mai 16, 2009

sometimes...





memoria mea functioneaza pe baza de melodii si parfumuri...melodiile de mai sus si mirosul de ploaie mi-au adus aminte de prima vara cand am plect in vacanta cu o gasca de prieteni,fara adulti la orizont. Opt adolescenti trei baieti si cinci fete cu varste cuprinse intte 19 si 14 ani,binenteles 14 aveam numai eu,ma luau cu ei ca le eram draga k de altfel nu preea aveam ce cauta :))...cu rucsacul in spate...fugind sa prinda trenul sau vreun autobuz :)) cu totii inocenti si cu pofta de viata...veri superbe petrecute in munti... si nelipsitele popasuri la seminarul de baieti =))... cate nazdravanii,cata inocenta aveam atunci in mine...ce bine imi era...

...au trecut ani... acum viata nu mi se mai pare asa simpla ca atunci si tanjesc dupa acele clipe cand imi era atat de bine...

au ramas doar amintirile pe care mintea mi le deruleaza e fiecare data cand ascult o melodie sau alta sau cand simt mirosul de ploaie... Doamne,ce furtuni am mai prins la seminar =)))...

Niciun comentariu: