...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

marți, mai 19, 2009

tacere




...astazi nu mai am nimic de spus pentru ca simt ca tot ce spun e in zadar... din miloanele de cuvinte pe care le rostesc (exagerez, vocabularul meu nu-i atat de vast,nu folosesc atatea cuvinte ca sa ma exprim cu toate ca vorbesc foarte mult) simt ca nici unul nu ajunge la tine... absolut nimic... ma simt ca si cum as rataci in vid... si nu stiu care-i drumul drept... si nu stiu pe ce carare trebuie sa apuc... sincera sa fiu nici pe tine nu te pot intelege oricat as incerca... de ce? am incercat crede-ma... dar nu prea reusesc... unde vrei sa ajungi? sau mai bine zis pana unde vrei sa ma duci pe mine?...

la capatul puterilor inca nu am ajuns...am invatat sa-mi depasesc limitele dar nu stiu cat voi putea face fata... asta pentru ca mi-e dor si ma doare...

:-<...

Niciun comentariu: