...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

luni, mai 04, 2009

imbratisare


...aprind lampa...
o panica inexplicabila m-a urmat din somn...intind mana...dar perna cealalta e goala...ma astepta sa te gasesc acolo...in schimb era doar urma capului tau lasata pe perna...atat a ramas de la tine...si mirosul tau...
...mi-am tintuit privirea pe perna de langa mine...cu cat ma uit mai atenta mi se pare ca te regasesc...din memorie iti refac trasaturile fetei...tu arati altfel decat in poze...pozele surprind doar o parte din tine...acum eu te reconstitui cu tot cu bucatile tale de suflet...acolo in penumbra tu imi zabesti...nu mi-ai mai zambit de mult,si esti atat de scump cand o faci... stiu ca te costa mult zambetul asta,ca de fapt iti vine sa plangi...dar tu zambesti pentru mine...nu vrei sa lasi lumea de afara sa-mi otraveasca sufletul si astfel incerci sa ma tii cat mai departe de rautatea lor...
...stiu ca ti-e greu...as vrea sa te iau in brate,sa te strang la piept,sa-ti alint suvitele rebele si sa-ti spun ca totul va fi bine...si intr-un tarziu sa adormi calmat de vocea mea...
...intind mana spre tine dar tu dispari...nu! te rog...vino inapoi...uite vom sta asa...unul langa altul si ne vom privi in intunericul din camera...undeva in celalalt colt ai aprins o lumanare inainte sa pleci...am sa mai aprind una si in seara asta...si in fiecare seara...asa vei sti ca veghez asupra ta...si ca te astept mereu sa vii mai repede inapoi...
...lasa...nu te mai gandi acum...esti langa mine...ceilalti nu mai exista...macar pana dimineata...acum poti sa zambesti...hai!mai zambeste odata pentru mine...fruntea asta ingandurata...oare ce ganduri te apasa acum?...
...ador noaptea cu toate umbrele ei...e o lume noua in care exista doar ce vrem noi...in noaptea nostra putem fi doar noi...fara ceilalti,fara problemele de peste zi...
...lumarea de pe masa mai are putin si se stinge...noapte paleste in fata zilei,apar primele culori ale rasaritului...stai!...unde pleci?...nu!...mai stai putin! ai sa te intorci la noapte?...tot aici ai sa ma gasesti...am sa las lumanarea sa arda sa poti gasi mai usor drumul spre mine...si...nu uita ca te iubesc!

Niciun comentariu: