...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

duminică, mai 03, 2009

Maktub

Paolo Coelho,un scriitor remarcabi...cu toate ca la inceput am fot profund dezamagita. Din ceea ce auzisem de la prieteni,la TV ma asteptam sa fie cu totul altceva...cand am citit prima carte ma asteptam sa fie altfel... ca sa nu mai zic de faptul ca am inceput si cu stangul lectura,adica am inceput cu "11 minute"(mare greseala din partea mea)...Am zis sa nu imi fac o impresie dupa o prima carte asa ca am mai citit una...si inca una...cu frenezia celui care cauta abolutul. Nu l-am descoperit in cartile respective dar am gasit acolo adevaruri despre viata spuse intr-un mod inedit...exact cum sunt spuse plidele in Biblie.

"Ce este moartea?
Nimic mai mult decat o clipa.Sufletul omului,intocmai ca paraiele si plantele,are nevoie de un soi de ploaie:speranta, credinta, ratiunea de a fi.Cand acestea lipsesc sufletul moare desi trupul continua sa traiasca.Oamenii se nasc doar pentru a-si trada detinul.
Cand omul trebuie sa-si traiasca destinul este nevoit uneori sa apuce un alt drum.Alteori imprejurarile sunt mai puternice si este nevoit sa cedeze si sa se resemneze ,toate acestea fac parte din ucenicie.
Dar nimeni nu trebuie sa nesocoteasca ceea ce-si doreste chiar daca crede ca lumea si ceilalti sunt mai puternici.
Acesta este secretul s anu renunti!
Bucura-te de fiecare clipa,pentru ca mai apoi sa nu-ti para rau,sa nu regreti ca ti-ai irosit tineretea .In fiecare etapa a vietii sale,Dumnezeu ii rezerva omului cate o incercare.
Nu exista tragedie,ci doar inevitabil.Totul are o ratiune: va trebui doar sa deosebesti ce este trecator, de ce este absolut.
Ce este trecator?
Inevitabilul.
Ce este absolut?
Lectiile inevitabilului.
Curajul este teama care isi face rugaciune.
Exista momente inevitabile de nefericire care ne intrerup viata.Uneori ni se pare ca lumea ar fi conspirat impotriva noastra si ne intrebam:
'De ce trebuie sa mi se intample tocmai mie?'
Confruntandu-se cu inevitabilul multi dintre noi,se descurajeaza,altii insa devin mai puternici."

Niciun comentariu: