...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

joi, mai 28, 2009

monolog (part 1)


-Tudor?
-Da.
-Ce e acolo departe?
-Orasul mititico,orasul...
-Atat de mare e orasul?
-E mult mai mare decat vezi tu.
-Da???
-Da.
-Si eu de ce nu-l vad pe tot?
-Pentru ca e ascuns intre dealuri.
-Du-ma si pe mine pe dealuri! Vreau sa vad orasul de sus!
-Bine mititico, am sa te duc.
-Dar eu vreau acum
-Bine,bine. Cum vrei tu. Acum sa fie.
............
-Dor, ce fromos e orasul de aici! Acum il vad pe tot?
-Nu chiar draga mea.
-Acolo ce e? Caldirea aia mare.
-Un spital.
-Ce e un spital?
-Un loc unde oamenii merg atunci cand se imbolnavesc si se fac bine.
-Si la spital vindeca toate bolile?
-Da, toate.
-Si acolo?
-Tot un spital.
-Si mai departe putin?
-La fel.
-De ce sunt atatea spitale? de ce sufera lumea atat de mult? De ce e atata boala?
-...
Esti mica,n-ai cum sa intelegi. Am sa-ti explic cand vei fi putin mai mare.

-Uite ce bunica garbovita! Incotro se indreapta?
-Cred ca la cimitir.
-La cimitir? De ce?
-Azi e Inaltarea Domnului... merge sa dea de pomana.
-Si sa fie aproape de cei dragi ei, dupa cat ii este de trista privirea pare sa fie singura de mult timp.
-De cand stii tu ce inseamna cad oamenii au privitea trista?
-Stii Tudor... eu nu vreau sa ajung batrana niciodata!!! Vreau sa fiu mereu ca acum.
-Vai ce nostima esti,mititico. Dar asta nu se poate.
-De ce nu? Am auzit ca daca iti doresti ceva din tot sufletul totuniversul comploteaza si dorinta ti se indeplineste.
-Unde ai auzit asta?
-Imi spunea bunicul... mi-e dor de el... de ce nu traiesc bunicii vesnic?
-Pentru ca asa e firea oamenilor. Dar ei treiesc vesnic in sufletul celor care-i iubesc.
-Si? Cu dorinta mea cum ramane?
-Se va implini!
-Da?
-Da! Vei creste, dar iti vei pastra inocenta si aerul de copil.
-Se poate?
-Daca vei crede intotdeauna in povesti.
-Tudor... Du-ma "calare"!
-Cum?!
-Asa cum ma ducea bunicu. Te rog! Nu fi rau!
-Bine, bine! Uite cum iti fac eu tie toate mofturile.
-Pai tu tii la mine Dorule, de asta!
-Cum sa nu tin la tine mititico? Hopa sus!
-Vai ce frumos e orasul! Se vede mai bine de pe umerii tai!
-Cnd ei sa cresti il vei vedea la fel de bine de pe picioarele tale.
-Da... Vreau sa fiu inalta!!!
-Te rog nu te mai agita atat si nu ai bate din palme ca am sa te scap.
-Bine, bine.
-...

-Tudor? Unde duce cararea asta?
-In padure?
-In padure?!!! Vreau si eu in padure!!! Hai sa mergem Dorule. Du-ma sa vad padurea!
-hai!

-A ce miroase?
-A vie.
-Asa miroase viata?
-Nu prostuto! asa miroase via inflorita.
-De ce ma faci prostuta? Pentru mine asa miroase viata... asta e primul miros de care imi aduc aminte... stateam pe prispa bunicii si ma minunam de cat de frumos miroase.
-...
-Dor? Mai dureaza mult pana voi fi mare?
-Putin.
-Spunei te rog timpului sa se opreasca pentru ca nu vreau sa cresc!
-am sa vad ce pot face.
-Ce-mi place albastrul cerului... asa erau ochii bunicului... oare el de acolo de sus se uita la mine?

Niciun comentariu: