...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

joi, octombrie 22, 2009

WHAT???

iesisem sperand ca-i voi putea asculta...de la inceputul verii nu-i mai auzisem in taverna si-mi era dor sa-i ascult pe toti cantand impreuna... vocea chelului care pur si simplu imi inunda tot creierul si nu-mi mai lasa loc de alte ganduri... degetele lui dextter manuind cu atata maiestrie chitara si ceilalti doi baieti... separat fiecare se pricepe bine la ceea ce face dar impreuna sunt fantastici... si-mi doream atat de mult sa-i ascult din nou... spre ghinionul meu in seara asta am ajuns in taverna si acolo se transmitea in direct meciul cu steaua. WTF? really? Taverna si fotbal? be serious!!! combinatie mai proasta nici ca exista... Exact cum sunt reclamele alea tampite la Don Cafe mixes: "e greu sa gasesti un mix bun!". Asa a fost si in taverna in seara asta... pe un ecran mare era transmis meciul iar din boxe se auzea Metallica, Sistem of a Down, ACDC si tot neamul lor. Rockeri pletosi si fotbal =)) rockerite imbracate numai in piele si motorul asteptand afara si fotbal =)) nefericite combinatii!!! =)) pur si simplu nu se leaga... ca apa si uleiul puse in acelasi pahar : nu se amesteca si punct. nu am suportat sa stau prea mult asa k am baut cu fetele ceva si am plecat dezamagite spre casa.

Niciun comentariu: