...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

marți, octombrie 27, 2009

i'm lovin'it!

in seara asta am mers din nou in taverna!!!

s-a vrut a fi o seara a fetelor dar cum o parte din ele nu au putut veni i-am chemat pe verisori si cativa colegi de la crucea rosie. si de la "hai sa mergem sa bem o bere" am ajuns sa incingem o petrecere pe cinste. imi era dor de astfel de petreceri, imi era dor sa-i aud pe baieti cantand, imi era dor sa dansez, imi era dor de toata atmosfera si de tot ce tine de taverna.
ADOR locul asta!!!
ador trupa care canta si in special vocea chelului
ador oamenii care sunt acolo
ii ador pe prietenii mei pocniti
o ador pe dovlecel, care e cea mai scumpa :P
ador sa ne intoarcem acasa pe jos jumatate de oras... asa, ca sa ne facem chef de somn si sa ne iasa bautura din cap :))
ador sa hoinaresc pe strazi la 2 de dimineata si sa ma prinda ploaia, iar in jurul meu sa miroase a asfalt ud, a frunze uscate, a toamna si a frig si cu toate ca sunt aproape leorca sa nu simt nimic decat frumusetea noptii


[dovlecelu... cum era draga? go, jhonny! go! shhhhhhhhhh =)))]

si e ceva aproape magic in toate astea, si-mi dau o stare de bine si de implinire sufleteasca... si nu se trage de la berea care am baut-o in seara asta ci din tot ce se intampla acolo, de la oamenii care te intampina cu zambetul pe buze: cu totii aici ne petrecem timpul, ne stim doar din vedere si singurul lucru pe acre il avem in comun e dragostea pentru locul asta care oricat s-a incercat sa fie distrus nu a murit si spiritul i-a ramas in picioare (i-au schibat de cateva ori locatia, si sincer imi place mai mult aici decat in cea veche:D)...si nu trebuie sa-i intelegi sau sa incerci sa fii ca ei, te accepta oricum esti tu trebuie doar sa li te alaturi si sa te lasi purtat de val:P
si muzica... azi baietii au fost fantastici, ca de fiecare data de altfel... si inca odata am simtit prin fiecare por curgandu-mi muzica si stare de bine...
mi-au lipsit toate astea, dar abia acum mi-am dat seama cat de mult.

Niciun comentariu: