...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

duminică, octombrie 25, 2009

what a night!

asta noapte la Era Shopping Park a avut loc 12 HOURS DANCE MARATHON.
Crucea Rosie, ca partener al Carrefour a fost invitata sa acorde prim ajutor tinerilor care vor participa la spectacol.

zis si facut. la 22:00, 5 voluntari ne-am prezentat la organizatori, ni s-a indicat un loc unde sa avem punct fix si nebunia a inceput.
Dupa aproximativ jumatate de ora de cand incepuse aveam deja o persoana cu o entors destul de urata, pana la sfarsitul serii a a juns la urgente :|... nu la mult timp dupa aceea o tipa drogata, inca putin si intra in coma, colegii au asistat-o pana ce a sosit ambulanta... vreo 5 minute de liniste ca lesina un barman si se loveste cu capul de bar...hmmm... oboseala, nemancat si s-a ales numai cu cateva zgarieturi destul de urate pe fata :|...
miezul noptii.... destul de liniste....

imediat dupa ora doua insa... vine dupa noi un tanar se ne anunte ca in parcare unei fete ii este rau... ajunse la fata locului gasim pe capota unei masini intinsa de aiurea o tipa, pe jumatate constienta, vomata toata. pana sa ajunga la ea ambulanta era sa intre in coma alcoolica, foarte greu am reusit sa o mentin intr-o oarecare stare de constienta :|. in acelasi timp, in aceeasi parcare, vreo cateva masini mai incolo alta tanara lesinata tot din cauza bauturii dar care de data asta nu am mai fost nevoiti sa o transportam la spital. dupa niic jumatate de ora suntem din nou chemati in parcare, alta fetita fericita... si am tinut-o tot asa pana s-a luminat de ziua...


...nu ma dau in vant dupa genul asta de muzica asa ca mai toata seara am stat si i-am observat pe cei din jurul meu: cei care nu erau beti erau fumati... dezamagitor...
...jumatate din colegii de la facultate imi erau acolo si spre surprinderea mea au venit toti, sa ma salute, sa ma vada ce fac... wtf? chiar aveam impresia ca pot trece neobservata la facultate, aseara am observat ca ma cunosc mult mai multi oameni decat mi-as fi putut imagina :|.
unele peste altele... interesanta petrecere, ne-am bucurat si noi de ea printre picaturi, am dansat atat cat ne-a permis costumatia care o purtam :D.
ca sa nu mai zic ca mi-a fost dat sa vad o lume atat de pestrita =)) cocalari din cocalaria, pitzipoance bete, gay care se credeau sexy =)), tocilari care se credeau cool si erau si fumati (astia erau printre cei mai amuzanti)... unii dansau dansul sacru al ritualului de imperrechere =)), altele executau un fel de dans al ploii... in fine o lume nebuna, nebuna de tot... si era asa de amuzant sa stai deoparte, sa fii treaza si sa-i privesti... tre sa recunosc ca m-am amuzat teribil pe seama unora din ei :D, si Otilia a contribuit la asta :P.

interesanta noapte, sper sa mai repet experienta in aceeasi postura, doar ca data viitoare sa am mai putine cazuri :D.

Niciun comentariu: