...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

joi, octombrie 29, 2009

neliniste...


singurul lucru care as vrea sa-l fac acum? sa stau intinsa pe pieptul lui si sa-i ascult bataile inimii... inima aia care bate atat de incet si doar pentru mine... inima aia pe care eu o iubesc atat si care e izvorul meu de liniste... sa ma strangi in brate si sa-mi soptesti cuvinte fara inteles, fara inceput si fara sfarsit... doar noi sa le intelegem... sa fim doar noi, linistea si bataile inimilor noastre...
...ai uitat cum se face nu?... inchide ochii si viseaza... totul vine de la sine... acuma lasa... am sa te invat eu cu e... si drumul spre casa tot eu ti-l voi arata... hai mai stai putin aici langa mine... strange-ma mai tare in brate... as vrea sa-ti intru in sange si sa ma imprastii peste tot in trupul tau... asa voi fi mereu aproape de tine...
...da, eu te iubesc... dar tu stii asta deja, nu?

Niciun comentariu: