...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

marți, octombrie 20, 2009

and, i do...


stau intinsa pe pieptul lui...imi place la nebunie sa stau asa... imi lipesc urechea de pieptul lui si-i ascult inima...bate arar,calm si sunetul ei ma linisteste si pe mine...inchid ochii si incerc sa ascult si inima mea...hmmm,mi se pare ca bat in acelasi ritm, dar e doar o iluzie, inima mea e mult mai lenta.
liniste...mi se pare ca afara a inceput sa ploua dar in realitate nu ma intereseaza nimic altceva decat inima asta care bate si in jurul careia se invarte intreaga mea lume... pentru o fractiune de secunda un gand imi fulgera mintea... daca intr-o zi...
-Diana!
vocea lui ma facu sa tresar...am deschis ochii si i-am zambit...
-Diana, Diana, Diana, Diana, Diana... si incepu sa-mi repete numele rostindu-l de fiecare data altfel... de pe buzele lui sunetele parca prindeau viata... camera parea plina de ele si de bataile inimii lui...
...m-a incercat un sentiment ciudat, de parca atunci pentru intaia oara in viata constientizam care imi este numele... si vocea lui il facea sa sune atat de melodios... mi-ar fi placut sa-l aud mereu rostindu-l... in fiecare dimineata sa ma trezeasca el...in fiecare seara sa fie el cel in bratele caruia adorm si care imi spune somnoros "noapte buna, iubita"...

-Diana, Diana, Diana... simt cum ma ia cu ameteala... o ameteala dulce, care imi intoarce lumea cu susul in jos de care EL e singurul vinovat... cat imi e de drag, copilul meu scump...
si... eu... te...

Niciun comentariu: