...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

miercuri, iulie 01, 2009

si-am plecat de-acasa (ziua a 3-a)

...wtf? in halul asta?... ma trezesc imbufnata si ma uit in jurul meu... se pare ca m-am enervat dejeaba...dorm atat de linistiti...sforaitul se aude de undeva dintr-un alt cort... vai de capul celor care au impartit cortul cu el =)).
azi strangem tabara si mergem mai departe spre Giumalau.
Dupa ce s-au uscat corturile,ne-am adunat tot si am pronit la drum... peisajul e superb dar drumul e foarte anevoios... incerc sa ma tin de profesoara,daca raman printre ultimii imi pierd ritmul si nu mai fac fata drumului... un urcus,si inca unul... oare mai e mult? la jumatatea ultimului urcus am simtit ca cedez... luasem de dimineata calciu dar se ca nu a fost indeajuns... spre norocul meu s-au oprit pentru un popas, am luat un niste miere de albine si astfel am reusit sa merg mai departe...
dupa vreo 3-4 ore de mers am ajuns la Giumalau...de acolo de sus ma simteam stapana peste lume... am simtit ca sunt libera ca pasarea cerului...ca nimeni si nimic nu ma poate atinge (doar ca sentimentul asta nu a tinut prea mult...). ne-am adunat toti in fata cabanei apoi am mers pe o pajiste si ne-am instalat tabara... am instalat cortul si cand sa ma uit dupa colegii cu care imi petreceam mare parte din timp astia nicaieri... intreb in stanga,dreapta dak au vazut-o pe Vrabiutza si toata lumea ridica din umeri... intr-un sfarsit am zarit-o pe blondina in capatul padurii... baietii gasisera un loc ferit de vant,la umbra brazilor asa ca s-au hotarat sa-si instaleze corturile acolo... de cum m-au vazut mi-au zis sa-mi duc si eu cortul in vale si de bine ce le-am zis ca nu prea am cum mi-au facut loc in unul din corturile de acolo k si asa eram 7 pers in 3 corturi :D.
...ne-am asezat cu totii la masa, apoi baietii au strans lemne de foc iar noi,fetele am inspectat putin zona... de putin mai sus de tabara noastra se putea vedea pana departe... am prins putin si dintr-un rasarit de soare inourat... nu mai simteam nimic din oboseala de peste zi... imi era atat de bine acolo sus ca de-ar fi fost dupa mine as mai fi ramas inca mult timp...
...peste tabara se lasa incet, incet noapte si odata cu ea frigul... din loc in loc erau facute focuri... am plecat sa vad ce mai fac colegele mele si toate grupurile pe langa care treceam ma chemau sa raman cu ele sa le cant :))... mi se pareau asa amuzanti dar eu aveam colegii mei langa care ma simteam ok asa k...
...baietii au facut foc si au pregatit supa... a prins atat de bine dupa 3 zile in care mancasem numai chestii uscate... dupa masa ne-am pus pe cantat, spus povesti si bancuri...
mult dupa miezul noptii, cand din focul nostru ramasese doar foarte putin jar iar noi stateam la lumina lunii ne-am retras in corturi sa dormim... spre norocul meu nimeni nu mai sforaia de data asta :D doar ca am mai stat inca mult de vb in cort... eram cu totii mult prea obositi sa adormim...

Niciun comentariu: