...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

duminică, iulie 12, 2009

crampeie de dimineata


...ar fi trebuit sa doarm de mult... in casa e liniste, toata lumea a adormit... vorbind cu tine nici nu-mi dau seama cand a trecut timpul... simteam nevoia sa-ti spun atatea si nimic din ceea ce spun parca nu e indeajuns... de parca tot timpul ramane ceva nerostit...
...am ridicat privirea din taste... afara deja era lumina, cu toate astea nu ma simteam obosita, nu simteam deloc nevoia sa dorm... incercasem sa adorm dar de cate ori inchideam ochii gandurile nu-mi dadeau pace... intrebari rasareau de peste tot si oricat incercam nu reuseam de niciun fel sa ma linistesc... toate gandurile ma duceau departe...ele sunt neobosite,dar pe mine ma termina de energie...
intr-un tarziu am inchis toate si am iesit pe balcon... lumina era rozalie, mirosea a ploaie...cred ca rasare soarele dar de aici nu se vede,balconul meu e indreptat spre vest... in ciresul din fata cateva pasari se certau nevoie mare... de la o curte de mai departe razbate pana la mine cantatul unui cocos... da alarma ca doar e 6 dimineata ;))... mi-am facut o cafea,nu ca sa ma tina treaza ci pentru ca-mi place la nebunie aroma cafelei... n-am apucat sa o beau pe toata... m-am intins pe o canapea si in trilul pasarilor am adormit...

...ploua... rapaitul ploii m-a trezit... am impresia ca am dormit zile intregi... ma uit la ceas si-mi dau seama ca nu au trecut nici macar 2 ore... in casa ceilalti inca dorm... nu mai am stare asa ca ma apuc sa strang pahare, boluri si tot ce a ramas de la petrecerea din seara treuta...
...ploaia e foarte tentanta... daca nu ar fi atat de rece m-as duce sa ma plimb putin...mi-e dor sa ma plimb prin ploaie... sa simt picaturile curgandu-mi pe fata... atunci as putea plange linistita,nu s-ar cunoaste,lacrimile s-ar confunda cu ploaia...si mi-e dor nu numai de ploaie... mi-e dor de... :-<...

Niciun comentariu: