...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

marți, iulie 28, 2009

intre ieri si maine sta ziua de azi


o lumina rosie a invaluit totul...liniste stranie de parca nimic nu mai misca... nici o adiere de vant, doar greierii isi canta nestingheriti balada. Cand eram mica bunicul imi spunea ca lumina rosie e prevestitoare de lucruri rele asa ca un sentiment ciudat ma incearca...
...cainii ai rupt tacerea... de departe o adiere de vant aduce pana la mine un scancet de copil... de dupa deal rasare un crai insangerat, nici un nor pe cer... cu toate astea nu se vede nici o stea... in vale in cimitir se vad arzand cateva lumanari razlete... au venit sa-si planga mortii si pe cei dragi care nu le mai sunt alaturi. Ca o incantatie se aude un bocet...
mi se face deodata frig...hmmmm... aerul inca poarta cu el arsita de peste zi si cu toate astea mi s-a facut pielea de gaina... din nou cuvintele bunicului imi rasuna in minte: lumina rosie e semn rau, aduce numai nenorociri. eram atat de mica atunci cand imi spunea astea incat nici nu-mi vine sa cred ca-mi amintesc de toate aceste superstitii...mi se pare absurd mai ales ca eu nu obisnuiesc sa-mi ghidez viata dupa astfel de credinte. si atunci ce-i cu sentimentul asta ciudat care ma incearca? o fi de vina locul asta? de cateva zile sunt aici si de cand am ajuns intreaga mea fiinta e surescitata... la fiecare pas imi amintesc cate ceva din copilarie, lucruri pe care nu credeam ca le-a stocat memoria, intamplari dragi de a caror existenta uitasem complet... pe de o parte imi pare bine ca le-am regasit doar ca amintirile alea vechi se amesteca cu amintiri noi si cu realitatea cruda in asa fel incat cu greu reusesc sa fac distinctia intre ce e real si ce nu-i, intre vechi si nou... intre vis si imaginatie...
...din cimitir se mai aude un murmur stins si doar cateva din lumanari inca mai palpaie... ceata subtire a pus stapanire pe vale iar luna ii imprumuta din reflexele sale argintii... miroase a flori de noapte si a ploaie...gandurile mele din nou merg de-a valma... intr-o zi le voi da eu de capat, sau intr-o noapte ;))...

Niciun comentariu: