...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

miercuri, iulie 08, 2009

peripetii :D



cu greu ma trezisem dimineata...prea multa oboseala adunata,ca sa nu mai pun in calcul si faptul ca nu am chef de nimic,de fapt am chef de cateva lucruri dar nimic din ceea ce vreau nu pot face momentan...
...pe jumatate adormita am plecat sa-i intalnesc pe colegi. Macar in dimineata asta am ajuns si nu au fost nevoiti sa ma astepte ca in alte dimineti :D...pana la baza nautica aproape ca adorm din nou dar ma tin treaza muzica (Cata are o plcere sa asculte Modern Talking) si glumele baietilor... se pare ca ei sunt mult mai bine dispusi (doar eu si Mihaela suntem adormite)...
...incalzirea de dimineata, exercitiile pe uscat preliminare si apoi intram in apa... azi am mult mia mult curaj asa ca mi-a venit stralucita idee sa sar in apa (ca doar mai incercasem si ieri de cateva ori si nu fusese prea rau)... doar ca mintea mea era la sute de km distanta uitand ca trebuie sa ma concentrez asupra saltului... am sarit in apa fara sa iau o burta serioasa dar odata ce am facut contact cu apa m-am pierdut si in loc sa incerc sa innot sau sa plutesc spre suprafata am inceput sa dau in dezordine din maini si picioare... ma panicasem...ma miscam dezordonat si nu reuseam sa-mi amintesc nimic din ce invatasem in lectiile anterioare... am simt cum cineva ma apuca de mana...atunci m-am calmat si am lasat-o sa ma traga spre mal...iesita la suprafata am tras adanc aer in piept... pentru o clipa am avut senzatia ca nu voi mai apuca niciodata sa fac asta si pentru prima oara am constientizat cat e de bine sa respiri,sa simti cum plamanii iti sunt invadati cu aer... Miky m-a strans in brate,se speriase si ea la fel de rau ca mine...
...am facut progrese mari cu inotatul si cel putin azi sunt foarte mandra de mine :>, spre si maine sa-mi mearga la fel de bine,sarind insa de prima parte :))...

Niciun comentariu: