...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

duminică, iulie 26, 2009

20


20 de ani...
20 de vise (cel putin)
20 de cosmaruri...
20 de locuri care mi-au placut si pe care le-am vizitat
20 de prieteni din care doar unul adevarat (tie iti multumesc din tot sufletul ca existi si ca esti langa mine atunci cand am nevoie)
20 de carti care mi-au placut din cele cateva sute citite
20 de intersesctii pe care le strabat aproape zilnic
20 de oameni pe care nu-i suport (fara sa-i pun la socotelea pe cei care-mi sunt de-a dreputul indiferenti)
20 de injuraturi diferite pe care le-am spus de-a lungul vietii dintr-un motiv sau altul (dar eu nu injur :D-prea des, in public-)
20 de cantece pentru care am avut cate o obsesie
20 de stilouri stricate...inca imi place sa scriu cu stiloul
20 de realitati diferite din care poti sa alegi sau poti sa le combini pana iti faci propria realitate
20 de tari pe care vreau sa le vizitez
20 de lucruri la care inca visez sa mi le cumpar
20 de pietre in care m-am impiedicat
20 de cicatrici mai mici sau mai mari capatate de-a lungul timpului
20 de alunite (de fapt sunt putin mai multe:D n-am rabdare sa le numar)
20 de feluri de ciocolata din care doar unul imi place
20 de localuri dar numai intrunul din ele ma simt ok
20 de trenuri care pleaca din gara zilnic...unul singur duce spre tine...
20 de locuri din care imi place sa vad rasaritul
20 de intrebari la care niciodata nu le voi gasi raspuns
20 de istorisiri pe care le-am auzit si mi-au cutremurat sufletul
20 de povesti pe care le-am spus si au stors o lacrima
20 de renuntari la ceva...
20 de juraminte...nu pe toate am fost in stare sa le tin
20 de stele cazatoare care mi-au indeplinit tot atatea dorinte
20 de lucruri de care nu ma pot desparti
20 de fotagrafii pe care le-as purta mereu cu mine
20 de minciuni pe care le-am spus (in zadar,nimieni nu m-a crezut...inca n-am invatat sa mint)
20 de adevaruri care dor
20 de vise pe care sper sa le implinesc intr-o zi
20 de flori care imi plac
20 de culori din care as face curcubeul
20 de kilometri prin ploaie si tot nu m-as satura
20 de lumanari aprinse
20 de morminte
20 de cruciulite pe care le-am purtat la gat de-a lungul timpului...am ramas numai cu una...
20 de nopti nedormite (in ultima luna)
20 de vanatai pe care le am mai tot timpul...in suflet sau pe picioare
20 de ori in care am plans (inmultit cu alte cateva zeci...)
20 de pedepse
20 de limbi in care ti-as spune "te iubesc"
20 de parfumuri la care fac alergie
20 de litere pe care le folosesc frecvent cand scriu...
20 de pahare sparte
20 de ganduri care mi se perinda prin minte si asteapta sa fie puse pe hartie...
20 de oameni care m-au invatat cate ceva de-a lungul timpului
20 de inele...pe toate le-am pierdut/stricat/uitat etc. =))
20 de zile in care nu m-am simtit in stare sa ma ridic din pat
20 de zile in care am refuzat pur si simplu sa scot un cuvant... dar eu vorbesc non-stop, mult prost si fara rost [nu-i asa? ;))]
20 de... lista se poate continua la nesfarsit... dar tot ce conteaza sunt cei 20 de ani...cu bune si rele...20 de ani in care am plans si am ras...20 de ani in care am iubit si am urat...20 de ani in care am invatat sa fiu om...

...vor mai fi poate inca 20 de ani si alti 20 sau poate nu...pana atunci voi incerca sa ma bucur de fiecare zi ca si cum aceea ar fi ultima sau ca si cum ea ar fi prima zi din restul vietii mele...am sa iubesc,sa rad,sa plang si am sa caut fericirea...

Un comentariu:

Unknown spunea...

vreau eu sa fiu fericirea ta ... La multi ani iubita :*