...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

duminică, iulie 19, 2009

apus violet



peste vale s-a lasat o ceata subtire... norii sunt violeti, ce culoare ciudata... nu i-am mai vazut niciodata asa... cand eram mica asta era culoarea mea preferata... apus violet...nu credeam ca voi avea vreodata parte de asa ceva dar imi place la nebunie...
...doi cocosi se cearta din doua curti diferite si-i latra cateii din cauza asta. vantul sufla cu putere si spulbera petalele florilor... mi-e asa mila de ele dar aerul e plin de petale galbene, asta ma face sa visez... drumul e plin de murmur... oameni obositi se intorc de la muncile campului... se3 grabesc spre casa, s-ar putea sa vina ploaia...hmmm din norii astia violeti nu prea pare sa ploua...

...m-am urcat in nuc, ca atunci cand eram mica... aproape ca uitasem cum se face... mi-am luat cu mine o margareta :)) cred ca e ultima pe care am vazut-o anul asta... m-am uitat mult la ea si dupa ceva timp am inceput : "ma iubeste...nu ma iubeste...ma iubeste...nu ma iubeste"... eram curioasa sa vad ce ar putea iesi :)), nu mai facusem asta de ani... curios sa afli raspunsul? margareta a zis ca ma iubeste :)) dar e doar o margareta,de unde sa stie ea daca e sau nu asa?...

ma simt singura, cum nu m-am simtit niciodata in viata mea... oricat incerc nu reusesc sa alung sentimentul asta... vantul sufla cu putere si leagana creanga pe care m-am asezat...parca m-ar legana mama in bratele ei blande... fosnetul frunzelor im canta o balada dar mintea mea zboara departe...

Niciun comentariu: