...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

miercuri, iulie 15, 2009

...nightmare


...venea spre mine aproape clatinandu-se pe picioare...ochii ii inotau in lacrimi...
De cum am vazut-o mi-am dat seama ca ceva grav s-a intamplat pentru ca altfel ea nus-ar fi comportat asa... e puternica de felul ei si niciodata nu arata cat sufera... de data asta insa...
cand a ajuns langa mine plangea de-a binelea... nici macar nu era in stare sa-mi zica ce i-a spus doctorul... as fi luat-o in brate, sa o linistesc, dar nu stiam cum sa fac asta... cu gesturi stangace o mangai pe par si-i spun ca totul are sa fie bine... nici eu nu stiu ce sa cred... mi se rupe sufletul sa o vad asa, cu greu imi abtin lacrimile... ea trebuie sa ma stie puternica, in fata ei eu nu pot sa plang... trebuie sa fiu puternica si pentru ea, sa-i dau din energia mea sa poata merge mai departe, sa stie astfel ca are pentru ce lupta: pentru inca o zi alaturi de noi...

...tarziu in noapte... intinsa in pat numar stelele din tavan... incerc sa adorm si de cate ori inchid ochii cosmarul incepe... si e mereu acelasi... mi-e si frica sa dorm... mi-e frica sa rostesc cu voce tare ce visez... mi-e frica de realitate... o realitate careia nu stiu daca ii voi putea face fata... ea inseamna totul pentru mine... e echilibrul din viata mea... nu pot nici macar pentru o clipa sa-mi imaginez viata fara ea...

...mi-a dat viata, m-a invatat sa fiu om...m-a invatat sa fiu puternica si sa iau viata in piept... sunt eu pentru ca asa m-a invatat ea...

...ma simt neputiinciaosa... ma uit la ea cum sufera si nu face nimic sa fie altfel... de-ar sta in puterile mele... daca... gandurile astea nu-mi dau pace... imaginea ei plangand imi staruie pe retina si nu ma lasa sa dorm...


Cargo - Mama
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: