...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

marți, iunie 30, 2009

si-am plecat de-acasa (ziua a 2-a)

...de afara se aud triluri de pasari...mmmmmm asa mai zic si eu alarma sa te trezesti :))... colegii mei incep sa foiasca prin corturi semn ca s-au cam trezit (cei mai harnici binenteles)...in cortul meu toata lumea doarme...
...deschid cortul si privelistea de afara ma lasa fara glas... aburii se ridica deasupra padurii iar peste brazi soarele se inalta in toata splendoarea lui anuntand o dimineata perfecta... iarba e plina de diamante... departe valea e plina de valatuci de nori pufosi... ai impresia ca daca alergi si-ti dai drumul sa zbori vei putea sari in voie pe ei...miroase a viata, a natura care se trezeste dupa o furtuna ingrozitoare...
...ici colo cate un somnoros sau somnoroasa cautand cate ceva... toti ne uitam dezorientati,inca nu stim ce si cum...parca e prea dimineata... un singur lucru cred ca ne gandim toti : e superb aici sus si a meritat drumul(dar binanteles nu e valabil pentru toata lumea :D )...un "dus" inghetat langa izvor m-a facut sa ma trezesc de-a binelea, de acum sunt gata sa fac fata inca unei zile in necunoscut...
si la mine in cort s-au trezit... luam masa si mai lenevim putin...pe afara fiecare incearca sa-si caute cate ceva de facut... unii joaca volei iar altii fac gratar de bocanci =)), nu de alta dar i-a plouat ieri pe furtuna si nu mai au cu se incalta :)), asa ca unul din baieti sta langa foc si intoarce papucii pe o parte si pe alta pana ii usuca =)).
...nu-mi gasesc nicaieri locul... alte dati m-as fi dus in mijlocl celui mai mare grup si as fi inceput sa socializez cu toti dar acum... nu am chef... m-am plimbat putin, am inspectat imprejurimile,mi-am umplut plamanii cu aerul proaspat de munte si mi-am ascultat gandurile care se tot certau intre ele... nu au ajuns la nici un compromis si nici eu nu am putut sa fac nimic sa le ajut,le-am lasat in voia lor sa faca ce vor...
...profesorii ne-au organizat cateva jocuri de stafeta ca sa ne mobilizeze pe toti si sa mai facem astfel si putina miscare... au reusit insa sa ne distreze cat de cta :D...
...intr-un sfarsit mi-am zis ca e cazut sa ma asez si eu langa unul din grupuri... la focul unde se faceau "papuci la gratar" mi s-au parut oamenii cei mai ok asa k m-am dus si eu langa ei...

...incet, incet se lasa seara peste tabara nostra, am facut focul tot mai mare si ne adunasem destul de multisori in jurul lui... fiecare vorbea in legea lui cu colegul de langa... in soapta am inceput sa-i cant unei colege un cantecel care pe mine ma amuza teribil si am simtit nevoia sa-l impart si cu ea...un coleg de langa m-a auzit si m-a rugat sa cant tare pentru toti... mi-am zis ca nu am nimic de pierdut si am inceput sa le cant... deodata s-a lasat linistea peste tabara si nu se auzea decat vocea mea... cand am terminat primul cantec toti ma felicitau pentru vocea mea si ma intrebau de ce nu am urmat o fac de profil...le-am zambit fara sa le raspund nimic... si am inceput un alt cantec... si inca unul... au cantat si ei cu mine si tti ne-am simtit mai mult decat super ok... in celelalte grupuri studentii erau beti,urlau, vorbeau de aiurea dar aici toti erau linistiti,s-a baut cu cap si cantam cu totii,respactandu-ne unul pe altul, ascultandu-ne asa cum ii sta bine unui grup civilizat. M-am mirat de cat de frumos s-au comportat unii din ei... am tinut-o asa pana tarziu in noapte... unul cate unul ne-am retras spre corturi sa ne pregatim pentru o urmatoare zi care se anunta mult mai obositoare...

...am adormit intr-un tarziu leganata de cantecul greierilor...

Niciun comentariu: