...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

luni, iunie 01, 2009

povesti


...a fost odata ca niciodata... asa incep toate povestile... asa a inceput si copilaria...

incetam sa mai fim copii atunci cand uitam sa credem in povesti...si e pacat sa facem asta...

prin ochii copiilor lumea e tot timpul mai buna,nu trebuie neaparat sa o coloram in roz... eu una as colora-o in albastru pentru mine si in verde pentru iubitul meu,fiecare in ce culoare prefera ;))

ce mi se pare aiurea e ca doar azi "trebuie sa te simti copil"... nimic mai fals decat asta! e bine sa te simti copil in fiecare zi... oricand ai nevoie sa evadezi copilaria e un taram care te asteapta... si sa fii copil e ca mersul pe bicicleta...nu uiti niciodata asta,dar iti trebuie ceva exercitiu sa-ti aduci aminte ;).

astazi fa un mic exercitiu :D ia o carte si citeste-i copilului din tine o poveste, sau daca nu ai chef de citit roaga-ti iubitul/iubita sa-ti spuna o poveste...in felul asta vei adormi mai linistit(a) si vei visa la feti frumosi si zane. Eu am incercat pe pielea mea si va spun sincer ca se merita.

La multi ani pentru copilul din tine! si sa nu uiti ca el e acolo intr-un colt asteptand mereu sa-ti aduci aminte de el si sa-i dai si lui putina atentie.

P.S.: stii sa povestesti foarte frumos... asta e unul din motivele pentru acre te iubesc copil scump :*

Niciun comentariu: