...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

miercuri, iunie 24, 2009

visul unei nopti de-o vara (part 2)





...soarele a apus dupa deal de ceva vreme...norii inca par a fi in flacari... imbiati de racoarea care se lasa greierii si-au inceput balada... deasupra lacului pescarusii inca zboara... pe lac zaresc cateva pasari care mi se par superbe iar bunicul imi spune ca sunt lebede... lebede...ca in povesti...as vrea sa merg sa le vad mai indeaproape dar e prea tarziu si bunicul e inhamat deja caii sa mergem acasa...

...m-am intins pe culcusul facut din iarba proaspat cosita...pe cer tocmai s-a ivit prima stea... aerul miroase a flori, a caldura si a praf... caii alearga intr-un trap usor pe drumul de tara...bunicul fluiera o melodie care imi pare tare cunoscuta..stiu sigurr ca l-am mai auzit-o cantand dar nu-mi pot da seama ce e si nici nu-mi vine sa-l opresc sa-mi spuna ce e... stelele incep sa se inmulteasca iar bunicul imi arata diferite constelatii...ce-mi place cand imi povesteste sau cand ma invata cate ceva...

...in departare se aud caini latrand,ne aproiem de o stana...bunicul opreste,se duce sa vorbeasca ceva cu ciobanul si se intoarce la mine cu cas proaspat... stie ca-mi place si de cate ori poate imi face toate mofturile...

...leaganul carutii,mirosul dulce al ierbii si cantecul bunicului aproape ca ma adorm...undeva departe rasare si luna... o luna rosie si mare... tot timpul bunicul mi-a zis ca luna rosie prevesteste nenorociri dar in seara asta mi-e prea bine sa ma gandesc la lucruri rele ,las superstitiile deoparte si ma bucur in sinea mea de spectacolul de afara...


...concertul greierilor e in toi...imi miroase a crini... se pare ca am ajuns acasa...am adormit si mi-e asa de bine in iarba ca nu-mi vine sa ma ridic de acolo... ma fac ca dorm in continuare iar bunicul ma lasa acolo pana duce caii la locul lor apoi vine,ma ia in brate si ma duce in patul meu... ce mult mi-ar fi placut sa ma lase sa dorm sub cerul instelat,dar se teme sa nu racesc...

in geam se joaca luna...mie mi-a sarit somnul asa ca numar stele si tes vise...
...cand voi fi mare eu...

Niciun comentariu: