...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

vineri, iunie 26, 2009

memories



...am gasit melodia din intamplare dar mi-a rascolit amintiri peste care incerc sa las praful sa se aseze... (cea pe care o ascultasem cu tine era intr-o alta versiune)

...m-ai intrebat de ce-mi place atat de mult si ti-am zis ca nici nu am reusit sa fiu atenta la versuri,pe mine ma fascina vocea si linia melodica... nici acum nu reusesc sa urmaresc versurile si de data asta nu din cauza melodiei ci din cauza amintirilor... langa tine nu mai aveam nevoie de nimic...eram toata un zambet... tu erai conditia necesara si suficienta ca eu sa fiu fericita,ca in matematica.

mi-e dor de tine, de ceea ce eram NOI...ma asteptam sa fie mai usor dar doare al naibii de tare...

P.S.: ... :-< poate e mai bine sa nu-ti mai spun... si totusi... te iubesc...

Niciun comentariu: