...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

sâmbătă, iunie 13, 2009

acasa...printre margarete

...am nevoie sa-ti scriu dar nu prea stiu ce...
...azi am fost acasa... si-mi vine sa rad ca zic asta... am fost acolo unde adresa corespunde cu cea din buletin... pt ca sa-i spun acasa e prea mult,chiar daca imi place la nebunie... am nevoie de un acasa dar inca nu l-am gasit... ca tot m-am invartit in jurul cozii fara sa zic nimic mai bine las pozele sa vorbeasca azi pentru mine...


...aici e parte din inima mea...

...acasa...

...dealurile copilariei mele...

...si-am cules margarete... si sanzaiene... ti-am zis ca asa miroase copilaria mea? a sanzaiene si a iarba coapta...




...cautam visele ingropate demult printre margarete... le-am lasat sa prinda miros de flori si sper ca atunci cand le voi dezgropa sa fie mai frumoase...

...it feels so good there...

Niciun comentariu: