...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

vineri, martie 13, 2009

vineri 13! :))





pare a fi ghinionul ghinioanelor =)) e a doua oara in anul asta cand este ziua de 13 cade intr-o vineri...hmmm sa fie anul asta cel mai ghinionist din toate? vom trai si vom vedea ;))

...de felul meu nu cred in superstitii...vineri 13 e doar o zi ca oricare alta din calendar...o zi care trece prea greu...parca m-as fi certat cu timpul...stiu ca i-am cerut sa stea in loc dar nu acum,ci doar atunci cand sunt cu tine...un exemplu cat se poate de concludent la ceea ce spuneam cu ceva timp in urma:trebuie sa ai grija ce-ti doresti,ca s-ar putea implini si mai ales sa ai grija cum iti formulezi dorinta,pentru ca ceea ce primesti s-ar putea sa nu fie ceea ce ai vrut tu de fapt :-|...




Uite cum bat campii si m-am abatut de la ceea ce voiam sa zic despre superstitii :))
unele dintre ele mi se par funny,mai haios mi se pare faptul ca multe au legatura cu insuratul/maritatul :)) sau tot felul de alte chestii...de un singur lucru mi-a fost frica: de pisica neagra :)) mi-a trecut cu timpul :P mai bine spus in momentul in care am gasit pe strada un pisoi...era negru ca vai de el,dar atat de scump ca nu i-am putut rezista si l-am luat acasa :D intr-un tip aveam un obicei fff prost (nu stiu daca pot sa-i spun obicei dar na...) spargeam din cand in cand cate o oglinda (daca nu "reuseam" sa o sparg macar ii faceam "dungi" cum le spunea sora mea :P)...daca ar fi sa ma iau dupe ce se spune ar trebui sa am toata viata numai ghinion (cam cate 7 ani pentru fiecare oglinda :D ) va dati seama ce s-ar fi ales de mine...in schimb eu chiar ma consider o persoana norocoasa.

parerea mea e ca toata faza cu superstitiile e pur psihologica,atata timp cat nu cred in ele nu ma afecteaza. Azi mi-am propus sa-mi caut o pisica neagra,sa trec pe sub toate scarile pe care le voi intalni,sa...uite ca nici nu mai am idei de chestii care sa-mi "poarte ghinion"...cu oglinda nu ma mai risc deoarece am spart destule la viata mea =))...

vineri 13...so what? n-ai sa iesi din casa de frica sa nu te loveasca un meteorit?ai sa te baricadezi la tine in camera,vei ascumde toate oglinzile?ei si? daca e sa ai ghinion te gaseste pretutindeni si fara sa faci tu nimic...fara sa-i incalci vreo regula...fara sa te abati de la norme,respectand cu rigurozitate oate superstitiile :-|

...afara ploua...deja ziua mea e mai frumoasa...e destul de cald si cand se vor ivi zorile ma voi putea plimba prin ploaie fara sa stau cu grija ca voi face pneumonie...

cantecul ploii(suna atat de indian :)) )si ce daca...pe mine ma linisteste...fulgerele imi lipsesc...prispa bunicii de unde sa le pot privi in liniste si mirosul de pamant ...de lut,iarba cruda si flori care abia infloresc...pentru mine asa miroase viata...

Niciun comentariu: