...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

luni, martie 09, 2009

spini...stanci...prapastii...


...prapastie...intr-o zi am sa pot si eu zbura asemeni unei pasari...de pe un loc ca acesta as vrea sa-mi iau zborul...spre eternitate...


...maci...apus de soare...firi plapande


...margarete...puritate...inocenta...copilaria mea...


..floare de colt...indrazneala...curaj...lupta...


...trandafiri albi...frumusete...noblete...dorinta...ideal...

...azi am constatat o ciudatenie...nu o fi chiar ciudatenie dar asa mi s-a parut mie...
poate ai observat si tu...doar ca niciodata nu te-ai gandit la asta: cele mai frumoase flori au spini...

...trandafirii sunt superbi...cei albi sunt preferatii mei...cu toate astea am niste cicatrici foarte frumoase capatate de la o tufa de trandafiri in care am aterizat intr-o vara,de aeriana ce sunt...asta fiind doar asa...cireasa de pe tort,pentru ca de fiecare data cand incercam sa culeg din gradina trandafiri sa-mi pun in camera ma capatam cu cel putin o zgarietura...era ca un fel de pret pe care trebuia sa-l platesc:cate o picatura de sange pentru fiecare floare...nu ca nu ar merita.

...daca nu au spini florile cele mai frumoase cesc pe stanci...in mlastini..in locuri greu acesibile sau pur si simplu sunt foarte greu de cules... ai incercat vreodata sa culegi margarete? sunt atat de gingase si de pure dr trebuie sa depui un efort foarte mare sa le rupi...cel mai sigur e sa ai o foarfeca la tine...dar cine are asa ceva cand merge la o plimbare pe dealuri...si florile de iris...si flaorea de colt...

...mai sunt si flori superbe pe care le culegi usor dar se sting repede...un bun exemplu sunt macii...cum i-ai indepartat de mediul lor isi pierd petalele...

...as putea continua cu asta toata noaptea,dar m-as plictisi pana si pe mine...

tu trebuie sa intelegi de fapt din toate asta ca asa e si in viata noastra..."florile" cele mai frumoase fie au spini fie sunt in locuri greu accesibile...dar daca le vrei cu adevarat le poti avea...cu mult curaj,multa vointa,indrazneala si perseveranta poti avea tot ce-ti doresti...trebuie doar sa stii ce anume iti doresti si sa lupti pentru a-ti indeplini visele...

atunci cand simti ca nu mai faci fata gandeste-te ca esti asemeni unei flori de colt care infrunta vantul muntelui...chiar daca in lupta ta cazi...ridica-te si priveste inainte...zambeste chiar dak iti vine sa plangi si ia-o de la capat...niciodata nu e prea tarziu...niciodata sa nu renunti la ceea ce conteaza cu adevarat!

Niciun comentariu: