...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

vineri, martie 20, 2009

Le bal de sirens

In urma cu ceva timp butonand telecomanda am ajuns pe FashionTV ;)) Cred ca era saptamana modei de la Paris,dar nu garantez pentru asta :D...asa vazut o prezentare de moda exceptionala ,de obicei nu ma dau in vant dupa asa ceva, dar aici am avut ocazia sa admir cele mai frumoase rochii. Designer-ul Zuhair Murad,merita toate complimentele... eu una visez ca intr-o zi sa am destiu bani sa-mi pot cumpara o rochie creata de el :D. Mai jos aveti cateva modele,ca sa nu ziceti ca vorbesc degeaba...din pacate nu am gasit rochia mea preferata dar si acestea sunt superbe :X.

Enjoy!









Niciun comentariu: