...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

luni, martie 23, 2009

funerals of a broken heart... :))

cum sa nu!

...ma doare?...da! si inca cum...dar trece!

EU sunt mai puternica de atat!!!

...ce te astepti? sa iau un cutit sau o lama "roz" si sa-mi tai venele? sa ma arunc de la balcon? sa ma innec in Bahlui pt ca nu stiu sa innot? sa iau somnifere si sa am intalnire cu eternitatea? =)) NO WAY!!!

o sa ma adun...o sa-mi adun fiecare bucatica de inima...nu las nimic in urma... am sa le pun pe toate la loc in asa fel incat sa nu se cunoasca nimic si am sa merg mai departe... cu capul sus! Mandria mea nu ma lasa sa capitulez! pot face fata tuturor problemelor... am o viata inainte...sunt frumosa,incapatanata...pot face tot ce-mi doresc. absolut tot!

...si... intr-o zi..am sa-l intalnesc si pe Fat-Frumos... la vise nu renunt...visele nu mi le poate lua nimeni...atunci voi fi fericita... dar mai e mult pana departe...

EU sunt mai puternica de atat!

Niciun comentariu: