...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

miercuri, martie 25, 2009

pe mine,mie reda-ma...




...am crezut ca vesnicia dureaza mai mult de atat... am visat si am sperat ca-mi voi transforma toate dorintele in realitate...

am un milion de intrebari la care ma astept sa primesc tot atatea raspunsuri...dar ...stiu ca e in zadar...si totusi de ce?

de ce eu?...oare nu-mi era indeajuns ce mi se intamplase pana acum?...atat de mult m-am putut insela? ...de ce nu a fost altfel?...

...de ce ai inceput?...de ce ai continuat daca stiai ca nu vei fi in stare sa faci fata? de ce nu te-ai gandit la consecinte? de ce ai dat inapoi?...de ce m-ai facut sa am incredere? si mi-am jurat mie de mii de ori ca nu voi mai avea incredere,si totusi am avut...de ce?...era ceva in fiinta ta care ma atragea ca un magnet...de ce m-ai facut sa ma indragostesc? de ce te iubesc atat? de ce mi-e atat de greu? ...ai decis ca ti-e mai bine fara mine... de ce doare?

...nu ma indragostisem niciodata ca acum...credeam ca tu esti "the one" for me...cat m-am putut insela... dar acum ce mai conteaza?

credeam ca mereu inseamna ceva asemanator cu totdeauna?...nu e deloc asa...

aaa...si inca ceva! "o sa ramai mereu o persoana speciala pentru mine" :))...asta spui la mormantul unei persoane care tocmai a decedat si din cate tin minte sunt vie,si asa am de gand sa raman un timp...

...am nevoie sa ma regasesc...sa fiu din nou eu... asa ca...te rog... pe mine,mie, reda-ma...

2 comentarii:

denisia spunea...

iubirea e atât de frumoasă chiar şi atunci când ..doare...să nu-ţi pară rău niciodată că ai iubit...

diana spunea...

...nu-mi pare rau...niciodata nu-mi va parea rau... acum doare...mai tarziu voi vedea doar partea frumoasa...