...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

vineri, ianuarie 29, 2010

sunny


e alb... nu a mai vazut soarele de saptamani... a uitat sa mai ajunga si pana aici, sau nu a avut destula putere dar astazi se revanseaza pentru toate zilele in acre a lipsit... zapada face lumina si mai puternica... fiecare raza de soare se desface in alte zeci de raze mai mici... lumina a inundat orasul care pana ieri era in intuneric...
ma dor ochii... parca e prea mult ceea ce ma inconjoara asa ca-i fac loc sa-mi intre in suflet, sa ma umplu de lumina, de soare si de aerul care inca mai e rece... asta ma linisteste... am inceput sesiunea si ma cuprinde panica... am nevoie sa respir viata ca sa pot sta in picioare... sa incep o noua zi si sa merg inainte...

azi am zambit... de fapt mi-am zambit mie, imi eram datoare... usor sau greu am invatat sa merg inainte chiar si atunci cand credeam ca nu mai pot... a fost ami greu un timp... incep sa-i revin, incep sa stau pe picioarele mele... ma clatin dar numai putin... in curand voi sta din nou dreapta in fata vietii ii voi zambi si ei si-i voi arata ca am mai invatat o lectie si sunt pregatita mai invat inca una sau cate mai are ea pentru mine...

a rasarit soarele si orasul asta plin de lumina ma umple si pe mine de speranta... speranta unei zile de maine in care tot ce voi sti va fi sa zambesc...

2 comentarii:

***Aungurenci** spunea...

Frumos Textul imi desi imi suna cunoscut imi place. in legatura cu titlul blogului suna ciudat "fecirire in rate" fericire e o stare de moment pana la urma si asa va ramane nu vad cum, orice persoana poate fi fericita permanent, personal nu concep asa ceva.
Pentru a intelege mai bine cea ce vreau sa spun citeste cu atentie acest citat cat se paotte de elocvent pt unii. Fericirea trebuie sa fie o rasplata, nu un scop. – Antoine de Saint-Exupery

diana spunea...

nu pretentia sa scriu ceva ce nu s-a mai scris... a foate posibil ca alte zeci de oameni sa fi gandit aceleasi lucruri ca mine si cu toate astea toti suntem unici in felul nostru.

"Fericire in rate" pentru ca niciodata nu ai toata fericirea la un loc, ea vine in picaturi... pentru ca imi place mult Vama Veche si acel album a insemnat foaret mult pentru mine... E fericire in rate pentru mereu muncesc sa mai obtin o bucatica de fericire... pana la urma e vorba de ceea ce simt eu, de felul in care vad viata...