...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

luni, ianuarie 18, 2010

pana unde ?


lumea mi se destrama si nu pot sa fac nimic sa o opresc... zilele mi le petrec langa ea in spital iar noptile nu pot dormi pentru ca mi-e frica, simt ca nu-mi ajunge aerul si ma scufund...
nici nu mai stiu cate zile au trecut... singurul lucru care inca ma tine pe picioare e gandul ca ea are nevoie de mine... trebuie sa ma vada zambind... trebuie sa ma vada pe mine puternica sa fie si e la fel...
cosmarul asta oare nu se termina?
stiind ce va fi peste zi mi-e tot mai greu sa ma trezesc dimineata, mi-e tot mai greu sa zambesc... mi-e tot mai greu sa stau in picioare... si toate se invart in jurul meu... si niciodata nu-mi ajunge aerul...
mi-am promis ca atunci cand ea va fi bine ma voi duce si eu la medic... pana atunci nu pot... nu vreau...fara ea lumea mea se prabuseste... trebuie sa o stiu mereu acasa ca lucrurile sa mearga cum trebuie...

astept zilele de maine si ma rog ca totul sa fie bine...mai bine decat e azi...

Niciun comentariu: