...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

marți, ianuarie 19, 2010

povesti cu zane



i-am promis ca ii voi scrie o poveste... a trecut aproape un an de atunci... i-am scris povestea doar pe jumatate... pe atunci era povestea in care traiam amandoua... acum povestea s-a schimbat, are alte coordonate, alte personaje... doar noi am ramas in ea... si nici macar noi nu suntem la fel... nu stiu unde pe drum ceva in noi s-a schimbat... poate ne-am mai maturizat, poate ce am trait pana acum ne-a facut sa vedem altfel viata... am ramas tot noi si totusi suntem altfel...
m-am tot gandit zilele astea... nu mi-as putea imagina o lume fara dovlecelu meu... cand nu-mi este aproape nimic nu e cum trebuie... stie sa-mi citeasca toate gandurile si stie sa ma faca sa-mi fie bine... si mi-e frica de ziua in acre dintr-un motiv sau altul una va trebui sa plece... cum va fi viata noastra atunci? =))) cred ca vom cheltui toti banii nostri pe telefoane sau facand naveta intre orase...
povestea inceputa in urma cu un an... imi dau lacrimile cand incep sa o citesc si totusi gandurile mi s-au oprit intr-un punct fix si nu o pot continua... era atat de frumoasa si de ireala... realitatea cruda a facut-o sa moara... mereu imi aduce aminte de ea si ma roaga sa o tremin... cred ca-i voi scrie alta dar ma tem ca nu-i va place la fel de mult...

intre timp ea isi traieste povestea chiar acum... sper doar sa nu vina o zi in care realitatea va fi alta decat povestea de astazi...

Un comentariu:

Bostanica spunea...

sa speram ca nu se va schimba povestea care o traiesc...sau cel putin nu vreau... what the hell, girl? crezi ca scapi asa usor de mine? :)) mai usor scapi de un drac :))