...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

duminică, noiembrie 29, 2009

tipa o bere dupa noi =))

tipa o bere dupa noi!!! si noi dupa ea =))

si am zis ca ne cumintim si nu mai iesim macar o saptamana din casa =)) ya right... si marmota oare ce face? \:)


a fost indeajuns un telefon si tot ce ne-am propus noi s-a dus pe apa sambetei... doar nu era sa-i lasam pe baieti sa mearga fara noi in Taverna... las' ca avem timp si de stat acasa, poate peste vreo cateva saptamani pentru ca saptamana care incepe in catva minute e deja plina :))

si eu care am zis ca azi invat...maine am cel mai aiurea partial din toate cate am avut semestrul asta... dar lasa ca trece... vorba lu' eugen "tăt a sâ șii ghini" :) asa sper si eu maine, sa ma pot trezi de dimineata si sa ajung la examen :D

oricum in seara asta ne-am simtit super... ba un vin fiert, o carte, o bere si multa voie buna... aaa si parca cineva canta live? nu prea am fost atenta... se canta jazz... daca nu erau cei de la trafic nu prea m-a interesat :D

si la sfarsit plimbarea nocturna pe strazile pustii... ceata de abia ne zaream varful nasului si un frig... brrrrr...
viata de student :)) cel mai bine pertecem cand suntem in sesiune... oricum de data asta a fost bine, sunt chiar multumita de note asa ca imi permit sa petrec :D

Maine e Sf Andrei... trebuie sa urez de pe acum "La multi ani!" tuturor celor care poarta acest nume, baieti sau fete pentru ca nu stiu daca am sa mai apuc altfel :D...

si ca sa nu uit: Why is the rum gone?

Niciun comentariu: