...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

luni, noiembrie 30, 2009

ooops!


astept...
in seara asta am avut chef de o schimbare... cel mai simplu lucru de schimbat? parul;)
si cand ma mananca eu de obicei ma scarpin :))
mi-am luat hena si Dovlecel s-a chinuit mai bine de jumate de ora sa ma vopseasca... problema e ca parul batea in verde cand a treminat de intins vopseaua =))... mai am de asteptat inca 30 de minute... si daca in loc de rosu se face verde? =)) hmmm... ar fi prea de tot =))... da parca nu rad a bine nu? voi fi exact ca in piesa celor de la pheonix : "fata verde cu parul padure" :))... cat e gluma e panarama doar ac eu una mor de curiozitate...

si totusi verde nu ar fi rau =))... ceva asa mai indraznet ce nu as fi incercat nici in ruptu capului... si asta nici ca s-ar duce usor, hena e destul de rezistenta :))
ma uit non-stop la ceas... nu prea mai am rabdare... si cand ma gandesc ce surpriza vor avea maine prietenii mei... ma stiu ei nebuna dar nici prea prea...

later edit...

pana la urma nu s-a facut verde :))... e mai degraba portocaliu...sau... off!!! e nuanta de rosu pe care am tot cautat-o ;) se pare ca m-a gasit ea pe mine :P
gata, ca mi-am facut toate mofturile pe ziua de zi de acum pot dormi linistita:))
somn usor si voua :)

Niciun comentariu: