...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

luni, noiembrie 23, 2009

mi-e dor de...


...imi inteapa narile...miroase a sare, a frig, a alge...
...e ceata...nu se vede decat la cativa pasi in fata... ce e dincolo poti doar sa ghicesti...
...un ecou de sirena stabate pana la mine...
...valurile se izbesc de tarm... arar... asa bate si inima mea... nu le vad decat foarte putin... m-am asezat aproape de tarm si cu toate astea nu pot decat sa zaresc valurile... e la fel de ceata pe plaja cum e si in mintea mea...
...nici nu mai stiu de cat timp stau aici si ascult marea... am uitat de tot si de toate... in mintea mea doar valurile exista si sirena care se aude din cand in cand...
...vantul mi se joaca in bucle... plamanii mi s-au umplut cu aerul sarat...
...aproape am amortit si cu toate astea nu-mi vine sa ma ridic... de parca atunci cand ma voi ridica toata linistea mea se va risipi si voi ateriza din nou in realitatea care doare...

Niciun comentariu: