...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

joi, decembrie 31, 2009

asa ca la sfarsit


a fost odata... anul 2009, an care mi s-a parut mult mai lung ca alti ani...

am zburat pe culmile fericirii ca mai apoi sa ajung din nou in strafundurile cele mai de jos ale durerii... acum incep din nou sa ma ridic, dar pasi-mi sunt nesiguri, drumul inca nu-l stiu bine, norocul meu ca are cine sa ma calauzeasca... intr-o zi voi ajunge din nou acolo de unde am cazut...

anul asta am avut parte de experiente la care doar visam, am cunoscut oameni care m-au invatat diferite lectii de viata... i-am cunoscut si pe cei care acum imi sunt prieteni si fara de care nu stiu cum as reusi sa merg mai departe... mi-am indeplinit o parte din visele pe care le tesusem cu dovlecel... am calatorit mult, am vazut locuri care mi-au placut la nebunie... am facut nenumarate traznai (si daca as inotarce timpul cred ca as face la fel). pana la urma cand mi s-a pus pata mi-am bagat picioarele in toate si am plecat (imi promisesem ca voi face asta intr-o zi si am pus in aplicare)... am iubit mult si inca iubesc... m-a durut mult si inca mai doare... am avut vise de care s-a ales praful si noroaie din care mai apoi s-au nascut vise... am cerut si cat timp am crezut mi s-a dat... am incetat sa cred si am pierdut...
diseara mai rup o fila si o voi aseza cu grija langa celelalte...amintiri frumoase... doar astea vreau sa ramana... celelalte sper sa nu... doar lectiile invatate din ele asta e tot ce conteaza...

maine voi incepe un nou capitol... pagini in alb pe care le voi scrie sper eu de data asta fara lacrimi si doar cu zambete.

Sa aveti parte doar de impliniri in anul care vine, sa vi se implineasca toate dorintele si nu uitati sa credeti in voi si in puterea voastra de a merge inainte.
"La multi ani!!!"

Un comentariu:

Clara. spunea...

Nici eu nu pre stiu cum de a trecut timpul-parca ieri a fost vara...Si intradevar:intr-un an ai parte de toate sentimentele,fie ca acelea sunt rele fie ca sunt bune si sa speram ca anul acesta vor exista mai multe lucruri de care sa ne bucuram decat anul precedent.La multi ani!Smiley Girl.