...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

duminică, decembrie 06, 2009

"Cand te scuturi de zapada"

...bratele lui erau reale... era singurul lucru care ma ancorau de realitate...doar asa eram sigura ca nu-mi voi lua zborul... atat eram de fericita... de aprca ar fi fost indeajuns doar pentru o fractiune de secunda sa-mi dea drumul din imbratisare ca eu sa plutesc... si era atat de bine in bratele lui... imi gasisem acolo linistea la care doar visasem pana atunci... si zambetul tamp care imi inflorea pe fata, ochii imi straluceau cum nu o mai facusera... iti amintesti nu? ma intrebai de ce zambesc si abia reuseam sa leg cateva vorbe prin care sa-ti explic stangaci ca tu esti motivul...
...tarziu in noapte am decis ca e timpul sa si dormim cat de cat... intinsi in pat, in semiintuneric ne priveam ochi in chi si cred ca daca ala ar fi fost ultimul lucru pe care l-as fi facut in viata asta as fi putut trece dincolo cu zambetul pe buze... ceea ce simteam atunci mi-ar fi ajuns pentru o eternitate...
...adormeam si in rastimpuri ma trezeam speriata, aveam impresia ca nu-i decat un vis, dar de cat ori deschideam ochii tu erai acolo, veghindu-mi somnul si promitandu-mi de fiecare data ca vei fi langa mine si dimineata cand ma voi trezi... m-am tot intrebat mai tarziu daca tu ai dormit in noaptea aia... ai dormit? pentru ca de fiecare data cand deschideam ochii tu imi zambeai si incepeai sa te joci in parul meu si sa-mi soptesti pana adormeam din nou...
...si dimineata erai atat de scump... somnoros tot, ca un bebe, cantandu-mi "Cand te scuturi de zapada"... cat de dulce erai...


Margineanu - Cand te scuturi de zapada
Asculta mai multe audio Muzica


...atunci aveam impresia ca e doar un vis... acum stiu ca totul a fost cat se poate de real... aia era bucatica mea de rai... minunea pe care o cerusem si in care crezusem atat de mult incat devenise realitate...

Niciun comentariu: