...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

vineri, decembrie 04, 2009

zambeste :)



e pentru dovlecel a mea... pentru toate pataniile prin care am trecut impreuna... pentru toate lectiile invatate... toate glumele... tot ce ne face pe noi sa ne simtim bine... tot ce am trait pana acum si ne-a transformat in ceea ce suntem astazi... toti oamenii pe care i-am intalnit si au insemnat ceva pentru noi... pentru toate zambetele, cafeaua de dimineata si masa luata impereuna reusind astfel sa incepem o noua zi, sa facem fata unor noi provocari...
e melodia noastra de suflet si de fiecare data cand o auzim izbucnim in ras pentru ca ne aminteste de diferite boacane :)) si avem totodata siguranta ca vor urma altele si mai si... atata timp cat vom ramane una alaturi de cealalta...

iti multumesc ca existi, ca-mi esti alaturi atunci cand am nevoie, ca ma suporti si ca-mi faci viata mai frumoasa >:D<

aaaa da... verisoarele va pupa =)))

Un comentariu:

Bostanica spunea...

intotdeauna:)...chiar daca cateodata si eu sunt morocanoasa...fac mofturi...dar e normal...n-am mai fi noi daca nu am fi asa...