...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

marți, decembrie 15, 2009

te rog... citeste-nainte


eu nu ma mai duc azi acasa... atat de bine e aici la tine...citeste-mi mai departe povesti...vocea ta ma linisteste...
...sa stam impreuna langa foc, lemnele sa trosneasca in soba... sa fie liniste iar noi sa ascultam vijelia... toate astea creeaza simfonia iernii iar in rol principal e vocea ta...
dar nu te opri... o moleseala placuta ma cuprinde... ce bine-i aici la tie... nu rade! citeste-nainte...
...copacii si-au pus podoabe noi... ma fac sa-mi amintesc de copilarie, dar lasa! nu asta ne intereseaza acum... clipa asta e cea care conteaza... realitatea pe care noi ne-am construit-o si in care doar noi existam... nimeni nu mai exista, nimeni nu ne poate atinge...
lumea noastra e aici... tu spunandu-mi povesti, focul din soba si fulgii dansand valsul iernii... nu rade! citeste-nainte...

Niciun comentariu: