...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

joi, iulie 26, 2012

trandafiri


de dimineata mi-a adus cei mai frumosi tranfariri din gradina, camera e plina acum de mirosul lor, tort de ciocolata, cadoul la care am visat jumate de an (un kindle) si... pentru prima oara de cand il cunosc si-a pus pe hartie sentimentele lui pentru mine intr-o superba felicitare de 'La multi ani!'
Declaratia lui de dragoste m-a impresionat pana la lacrimi... nu s-a apucat sa foloseasca fraze pompoase si mai stiu eu ce poezii... au fost doar cuvinte spuse din inima si asezate frumos pe o hartie, cu un scris tremurat care trada emotia. De cate ori am deschis felicitarea azi mi-au dat lacrimile si toate celelalte au palit in fata sentimentelor lui...
si eu il iubesc... mai mult decat am putut sa exprim vreodata in cuvinte!

4 comentarii:

Un suflet spunea...

La multi ani sotie draga!
Cand am vazut poza am avut tendinta sa te intreb de unde ai bujori vara...deja simteam un parfum in camera. Sunt superbi, atat de batuti si colorati.
Ma bucur chiar daca nu te cunosc personal cand vad ca ai parte de zile frumoase. Mi te imaginez o fata plina de veselie si postarile triste nu te reprezinta cu adevarat.

diana spunea...

Multumesc de urari! nu ma reprezinta postarile triste intradevar dar cum viata e facuta din suisuri si coborasuri, din zile cu soare si zile cu nori, cam asa e si starea mea de spirit.

Un suflet spunea...

Nu stiu daca ti-am mai spus, dar te cunosc din povestile prietenilor mei...stiu ca ai fost membra crucea rosie.
Sper ca nu ma intelegi gresit. Mi-a placut felul tau de a fi inca de la prima poza pe care am vazut-o, insa povestile in care zambetul tau era omniprezent m-au facut sa te citesc atata timp.

diana spunea...

Crucea Rosie... hmmm... frumoase vremuri, frumoase amintiri... mi-e dor de acele timpuri. te superi daca te intreb din ce oras esti?