...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

luni, iulie 16, 2012

soarele meu e albastru


vantul incepuse sa bata mai tare si odata cu mirosul de apa a adus cu el si parfumul lui... mi-am ridicat privirea dintre paginile cartii in care eram absorbita si m-a izbit imaginea lui. Statea pe malul lacului ca un copil curios, studiind unditele si asteptand sa prinda peste. am ramas admirandu-l, uitand de paginile cartii pana s-a intors, m-a privitsi am simtit ca ma scufund in albastrul ochilor lui...
...inima a inceput sa-mi bata mai tare, mi-am lasat cartea deoparte si l-am imbratisat... e atata de cald si bine in bratele lui de parca nici un rau si nici un vis urat nu ma poate atinge... si mi-am dat seama ca de cele mai multe ori nu-mi dau seama cat de mult il iubesc si cat de imposibil mi-ar fi sa traiesc fara el... ar fi ca si cum ar trebui sa-mi rup inima din piept si sa incerc sa traiesc fara ea... m-a cutremurat pana in adancul sufletului gandul ca la un moment dat ceva s-ar putea intampla cu el si nu as mai putea sa-i fie alaturi... deodata am simtit cum aerul imi paraseste plamanii si ma cuprinde panica, dar bratele lui s-au strans mai tare in jurul meu si sunetul inimii lui m-a facut sa ma calmez...
i did took his love for granted... astazi mi-am dat seama cat de mult gresesc actionand asa... el e tot ce am putut visa vreodata si lumea mea a stat in loc la gandul ca as fi putut sa nu il am in viata mea...
in sinea mea am luat decizia ca de acum inainte sa nu ratez nici un moment in care sa-i amintesc cat de mult il iubesc si cat inseamna el in viata mea. sa-i amintesc ca el e soarele din viata mea iar eu nu sunt decat o planeta care graviteaza in jurul lui...

2 comentarii:

Unknown spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=R8MzHqkNBwo
Play si citeste

Stii povestile alea prafuite de dragoste? Cu mesajul scris catre un suflet pereche, ascuns intr-o sticla si lansat pe valurile marii? Sau cu biletelul romantic ascuns intr-o cutie cu amintiri, uitata intr-un apartament…si decoperita de noul chirias, care intamplator e jumatatea ei? Cum ar fi sa ai parte de asa ceva in 2012? Cum ar fi sa te indragostesti de un necunoscut?
Cum ar sati scriu pagini intregi? Si cum ar fi stii totul despre mine`fara sa ma mai vezi un minut`?…Ei, dar cum ar fi ca eu sa nu stiu nimic despre tine? Cum ar fi sa vorbim luni de zile, despre totul si despre nimic? Cum ar fi sa ajungem sa ne cunoastem, sa iti stiu capriciile si mofturile? Cum ar fi sa stiu ce iti place? Cum ar fi sa am o multime de intrebari fara raspuns, dar chiar si asa…sa imi dau seama intr-o zi…intr-o zi seaca, fara evenimente majore..intr-o zi lenesa si goala…ca o curiozitate a devenit o pasiune? Cum ar fi sa te razgandesti in permanenta in privinta mea….dar sa ramana mereu o constanta: ceva te atrage la un strain.
Cum ar sa imi asculti vocea? Cum ar fi sa imi descoperi un hobby si sa i-l pastrezi secret de restul lumii? Cum ar fi sa am incredere in tine? Si cum ar fi sa te incite riscul pe care-l presupune acest joc? Cum ar fi sa mergi intr-o zi pe strada si sa fii oprita de catre cineva care te intreaba de un drum cautat de multa vreme? Ce i-ai raspunde? Ce i-ai raspunde daca ti-ai da seama ca este necunoscutul in cauza? Ai face ce i-ai promis? I-ai sari in brate? Ai inrosi? Ai zambi necontrolat?
Din moment ce stii ca o sete nebuna de a afla adevarul te tine in priza, nu-i asa ca ai vrea sa amani pe cat posibil momentul intalnirii? Si nu-i asa ca iti vine greu sa o recunosti? De fapt vrei sa aflii secretul, sa descoperi misterul…dar te bucuri de intrebarile puse pe parcurs. Mai ales de una: te poti indragosti de un necunoscut?
Poti indragi trasaturi pe care nu le-ai mangaiat? Poti simpatiza mimica pe care nu ai mai intalnit-o? Poti aprecia privirile galese pe care nu le-ai cunoscut pana acum? Cum te poti indragosti de cuvinte, de replici, de sunete, de un ras contagios sau de complimente pe care le lasi sub semnul intrebarii cand vine vorba de sinceritate?
Cum?
Raspunde-mi … “Pentru tine....

Unknown spunea...

PS to answer me use this adrees prundeanu.andrei1@gmail.com