...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

marți, martie 16, 2010

ma-nvelesc cu tine toata...


Asculta mai multe audio Muzica

acum nu ar fi trebuit sa fiu aici... in seara asta locul meu era langa tine, sa te tin in brate si sa am grija de tine pana adormi...
hai inchide ochii iar eu o sa-ti cant un cantec de leagan...vocea mea o sa te linisteasca...

cum am ajuns sa te iubesc? inca nu stiu... singurul lucru pe care insa il stiu este ca iubesc albastrul ochilor, buzele rosii, sarutarile moi... imbratisarile lungi... soaptele din timpul noptii, de parca ne-ar fi frica sa nu speriem ingerii care ne pazesc... vocea calda... felul in care te alinti... te iubesc pe tine tot...


Asculta mai multe audio Divertisment

Niciun comentariu: