...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

luni, martie 15, 2010

dimineti


-Gata iubita, nu-i decat un vis!

...am tresarit speriata, am inceput sa tremur si m-am inghesuit intre perne... fata imi siroia in lacrimi... incet s-a apropiat de mine si a inceput sa-mi vorbeasca...
m-a luat in brate ca pe un copil mic si m-a leganat pana am inceput sa ma linistesc...

...visasem ca ceva il luase de langa mine... de mult nu m-a mai afectat atat de mult un vis... mi-ar fi foarte greu sa-l stiu departe... ne-am promis in urma cu ceva timp ca vom face in asa fel incat sa nu treaca nici o zi fara sa ne vedem, macar pentru 5 minute si ne-am tinut de promisiune (cat timp nu am fost plecata la tara)...

...in bratele lui ma simt copil, acolo simt ca nici un rau nu ma mai poate atinge, nici un nor nu-mi poate umbri cerul plin cu stele si toate visele pot deveni realitate... noptile in care nu impartim acelasi pat sunt prea lungi...diminetile sunt prea innorate... cand suntem impreuna ma trezeste o raza de soare si aroma cafelei pe care mi-o pregateste...acele dimineti sunt perfecte.

Niciun comentariu: