...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

marți, martie 30, 2010

daca ai sti cum doare...


biserica era plina de oameni... din strana o voce calda canta o litanie... o soapta amestecata cu lacrimi si din cand in cand cate un oftat... zeci de lumanari aprinse oglidindu-se in ochii care inotau in lacrimi...
...nu putea sa ma tina decat de mana, daca nu am fi fost in biserica m-ar fi luat in brate... ma tinea strans de mana de parca asa ar fi reusit sa ramana ancorat in realitate... din cand in cand dadea drumul stransorii ca mai apoi sa o reia si mai puternic decat inainte...

azi l-am vazut pentru prima data plangand...sper sa fie si ultima... m-am simtit cel mai neputiincios om de pe pamant, tot ce putea sa fac era sa-i stau aproape si sa-i tin mana intr-a mea... as fi vrut sa pot sa fac ceva sa nu-l mai doara, sa nu mai vad ochii aia albastri plini cu lacrimi (chiar daca sunt superbi, iar albastrul lor se intensifica) sa nu-l mai vad trist... cum se spune : as fi dat un regat pentru un zambet, cam asta as fi facut si eu azi.

maine trebuie sa plec din Iasi... tocmai acum cand el are mai mare nevoie de mine... nici nu stiu cum reusesc... dar nu-mi sta mie in putere, plec pentru ca trebuie nu pentru ca vreau... i-am promis ca in trei zile ma intorc... ce folos...el are nevoie e mine acum iar eu trebuie sa-l rog sa mai astepte, sa aibe nevoie de mine mai tarziu... cred ca vor fi cele mai lungi trei zile (cel putin din cate am trait pana acum)... nici nu am plecat dar abia astept sa ma intorc.

Niciun comentariu: