...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

duminică, februarie 07, 2010

random prin copilarie

aseara cu fetele.... petrecere in pijamale... popcorn, pepsi, ne-am uitat la desene animate (Lady and the tramp, just love it :X) Dovlecel i-a chinuit pisica Angelei, am ras mult, ne-am adus aminte de vremuri vechi, am ascultat muzica romneasca de cand eram mici si iarasi ne-am prapadit de ras...
... aveam nevoie de o seara ca asta ca de o gura de aer proaspat... doar noi fetele, sa ne prostim, sa radem pana nu mai putem...
si acum, tam, tam tananam..... urmeaza putin din playlistul de aseara =))

-DA MUZICA MAI TARE!!!!!!!!!



-piesa de rezistenta:



-ceva mai de pe vremea cand abia mergeam in clasa 1:


Vezi mai multe video din Muzica

-asta-i pentru... hmmm.... nush daca citesti blogul asta dar e pentru tine ;))



vai si era sa uit =))


toate ca toate dar tipu chiar e frumusel :)) (nici tu Dane nu faci exceptie, mosul nostru de Bucuresti :>)

asta ca sa nu ma amuz doar eu =))
enjoy it and have a nice sunday!

Niciun comentariu: