...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

miercuri, februarie 24, 2010

i've failed her


i-am promis ceva... de fapt nu e o promisiune... e cap ou pas cap! si e prima data cand nu reusesc sa duc la capat ce am inceput... am nevoie de ceva care sa ma inspire... imi lipseste acel ceva despre care sa scriu... am tot stat si am suct pe toate partile si nici unul din subiectele care mi-au venit in minte nu mi se par interesante... si am trei saptamani de acum de cand nu i-am mai scris nici o poveste... ma simt prost fata de ea...si fata de mine...

...un timp am refuzat sa scriu si acum parca nu mai pot sa fac asta... de parca in fata paginii albe imi ingheata toate gandurile... poate reusesc si-mi fac timp sa citesc ceva... s-ar putea asa sa-mi revina inspiratia... mi-am cumparat iarasi "Invitatia la vals" de Mihail Drumes... cealalta carte am daruit-o... am crezut ca daca va citi cartea aia va intelege cateva lucruri despre mine... a citit doar primele pagini, mi-a zis ca nu-i place si a lasat-o deoparte. pacat...

azi am febra asa ca delirez... nu ca nu as face la fel si cand nu as avea dar pentru azi am o scuza plauzibila... pana mai spre seara poate reusesc sa-i scriu totusi o poveste... din dilirul asta trebuie sa iasa si ceva bun ;).

Niciun comentariu: