...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

marți, februarie 02, 2010

ce-am invatat


zambeste
viseaza
indrazneste
iubeste
fa un pas in fata
lupta pentru idealurile tale
spune tot ce-ti trece prin cap
incearca sa fii bun, cu tine sau cu ceilalti
urmeaza-ti impulsurile
indeplineste-ti fiecare vis
nu da inapoi
cere-ti iertare atunci cand gresesti
fii tu insuti
nu pleca capul in fata tuturor
ai incredere in oameni
nu uita sa crezi in tine, in puterea ta de a merge inainte, de a face lucrurile bine...
fii optimist, la un moment dat tot o scoti la capat
stabileste-ti cateva teluri si incearca sa le atingi
crede si ti se va da
ai grija ce ceri ca s-ar putea sa primesti si nu se stie daca e ceea ce ti-ai dorit!
spera
fii incapatanata... cu aceasta calitate mi-am indeplinit o parte din teluri :D
...


astea sunt o parte din lucrurile care am invatat sa le fac pana acum... e posibil ca lista sa continue, pe masura ce voi fi constienta ca am mai invatat ceva bun... lucruri rele mi se intampla sa invat din cand in cand dar incerc sa nu devina parte din mine... lista este deschisa si pentru voi...

Niciun comentariu: